Jak nakupovat

Dobrý den,

právě se nacházíte na stránce, která Vám objasní problematiku, jak nakupovat v našem e-shopu. Nyní si projdeme všechny možné varianty, které by mohly při nákupu nastat a věříme, že po přečtení tohoto článku budete v oblasti, co se týče nákupu, zdatnější.

1. krok - přidání produktu do košíku

Jak už to v e-shopech bývá zvykem, tak každý zákazník, který nakupuje, tuto akci musí absolvovat. Vkládání zboží do košíku. Lze to provést několika způsoby. předpokládejme, žesi budeme chtít koupit produkt s názvem Meruňka kontejnerovaná Velkopavlovická. Ukážeme si krok po kroku, jak provést úspěšnou objednávku.

  • Nacházíme se na hlavní stránce. Poklud chceme produkt koupit, pod každým produktem se nachází intuitivnítlačítko KOUPIT
  • Nacházíme sev detailu produktu(klikneme na obrázek produktu), pod specifikací (parametry) růže, se nacházíOranžové tlačítko KOUPIT
  • Nyní jste úspěšně přidali produkt do košíku, můžeme tedy postoupit k druhéhu kroku.

    2. krok - doprava a platba, osobní údaje, finální sumarizace Vaší objednávky>

    Existuje více způsobů, jak se dostat do košíku:Hned po objednávce (možnost Přejít do koše)

  • Nacházíte se v košíku, kde máte možnost Odstranit produkt z košíku (tlačítko "Smazat košík" - ikona popelnice)
  • Abyste mohli zvolit způsob doparavy a platby, zvolte, prosím, možnost "Přejít do pokladny" (opět oranžové tlačítko - ikona šipky doprava)

    Na ilustračním obrázku výše, můžete vidět hned několik důležitých informací.

  • Kde si chcete zboží vyzvednout
  • - naše firma má několik výdejních míst, kde je množno produkt vyzvednout. Přesnou polohu výdejních míst naleznete v sekci Kontakty, která se nachází v dolním menu.

    U každé naší pobočky se nachází mimo jiné i adresa, telefonní spojení na osobu, kterou lze kontaktovat a domluvit se, kdy si zboží vyzvednete.


    Pokud se Vám nechce jezdit na pobočky nebo jste moc pracovně vytížení, není nic jednoduššího, než si zboží nechat zalat přímo k Vám na poštu.

    V opačném případě můžete využít naše tři pobočky. Pokud nás nebudete moci najít, můžete se použít telefonní spojení, které naleznete taktéž v sekci Kontakt.

    V sekci Souhrn objednávky, můžete vidět sumarizaci vaší objednávky a také celkovou cenu.


    Fakturační údaje

    Pokud jste se dostali do oddělení fakturační údaje, tak jste jen pár kroků k dokončení objednávky.

    Zde požadujeme několik informací o Vás, abychom věděli, kam máme Vaší objednávku poslat. Myslím, že tyto pole dostatečně vystihují to, co mají obsahovat. Pokud vlastníte firmu, tak nezapoměňte zaškrtnou "Zobrazit údaje pro firmy". Tato možnost Vám umožní zadat jméno firmy, Vaše IČO, DIČ.

    Chcete-li zaslat zboží na jinou adresu (na chalupu nebo do firmy), je tady možnost "Chci zadat jinou adresu pro fakturaci". Dostanete tak možnost zadat jinou adresu.

    Pokud u nás provedete více, než jednu objednávku, je tady možnost registrace. Vaše údaje tak budou uloženy a budou automaticky vyplňovány.

    Nyní již máte zboží objednáno, zboží bude neprodleně doručeno na Vámi zadanou adresu.


    Pokud jste nevěděli, jak u nás nakupovat, věříme, že tento návod Vám zodpověděl všechny nejasnosti. Věříme, že budete se zbožím spokojeni. Možná se právě Vy stanete našemi stálými zákazníky.

    S přáním hezkého dne,

    Pro - Plant s.r.o.